Wie zijn wij ?

Nicolle WolbersNicolle Wolbers
In februari 2015 ben ik in dienst gekomen als Verzuimadviseur bij Vitaal Verder Arbodienstverlening. Een jonge, dynamische arbodienst met korte lijnen. Ik ben vanaf 2007 werkzaam in de arbodienstverlening en heb mijn ervaringen opgedaan in soortgelijke functies. Mijn visie is te kijken naar de mogelijkheden en niet naar de beperkingen. Werkgevers en werknemers adviseren, coachen en motiveren, zodat een reintegratietraject voorspoedig verloopt is mijn missie.

Sieuwerd HorstSieuwerd Horst
Mijn naam is Sieuwerd Horst en sinds het najaar van 2014 ben ik in dienst bij Vitaal Verder Arbodienstverlening. Tijdens mijn studie Personeel & Arbeid heb ik op verschillende vakgebieden een kijkje in de keuken mogen nemen bij diverse organisaties. Het adviseren en begeleiden van medewerkers en werkgevers bij uiteenlopende vraagstukken en problematiek spraken mij hierbij altijd het meeste aan.

Erna ZwiersErna Zwiers
Mijn loopbaan ben ik gestart als leidinggevende in de facilitaire dienstverlening. Ik kwam er echter achter dat ik mij het meest prettig voel in een adviserende, ondersteunende rol.
Dit kon ik uitvoering geven als re-integratieadviseur bij de interne Arbodienst van ISS.
In deze rol hield ik mij bezig met begeleiding van arbeidsongeschikte werknemers en hun leidinggevenden tijdens het re-integratieproces en was daarbij verantwoordelijk voor de dossierbewaking.
Inmiddels ben ik al bijna 15 jaar werkzaam binnen de Arbodienstverlening in meerdere organisaties. Ik merk dat de contacten met mensen in verschillende functies als leidinggevenden, werknemers, HRM, arbeidsdeskundigen, bedrijfsartsen, ieder met hun eigen belangen, altijd interessant en boeiend blijft.
Dit alles heeft mij ook een gezonde dosis mensenkennis opgeleverd. Ik raak enthousiast van het mensen stimuleren en motiveren om in mogelijkheden te denken. Hierbij ben ik in staat niet de beperkingen uit het oog te verliezen. Juist het in balans brengen van mogelijkheden en beperkingen, dat geeft mij energie!
Als Casemanager streef ik ernaar om voor zowel werkgever als werknemer, op professionele wijze verzuimbegeleiding te bieden en te zorgen voor een optimale route naar duurzaam herstel.

Gaby Bonte CoccinaGaby Bonte Coccina
In de afgelopen 10 jaar heb ik veel ervaring kunnen opdoen in diverse organisaties in de arbodienstverlening. De functies waarin ik werkzaam ben geweest zijn onder andere Casemanager, verzuimbegeleiding en re-integratiebegeleiding. Om mij nog verder te ontwikkelen heb ik de opleiding tot Casemanager Regie op Verzuim gevolgd en deze in 2017 afgerond.Ik krijg er energie van om met mensen naar een doel toe te werken door middel van motiveren, enthousiasmeren en te adviseren.

Mijn rol als Casemanager is zowel het adviseren van werknemers en werkgevers op het gebied van arbeidsongeschiktheid. Mijn doel? Om samen met alle betrokkenen tot een goed re-integratieresultaat te komen. Hoe? Op een proactieve, laagdrempelige en doelgerichte wijze.

Nathalie SchasfoortNathalie Schasfoort
Ik ben sinds 1 juni 2018 werkzaam bij Vitaal Verder als casemanager.
Als casemanager ben ik uw vaste sparringpartner. Ik houdt de regie op lopende dossiers en leg alles vast in het verzuimsysteem. Tevens onderhoud ik contact met de bedrijfsarts, arbeidsdeskundigen, het UWV, verzekeraars en samenwerkingspartners. En geef u gevraagd en ongevraagd advies. Op individueel en organisatieniveau. Of u verzuim heeft of niet. Zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Het algemene doel is om de zieke werknemer zo snel mogelijk te laten re-integreren. Samen met alle betrokkenen (werknemer, werkgever, bedrijfsarts en andere professionals) werk ik aan een passende oplossing. Hierbij houdt ik rekening met ieders belangen en werk ik uiteraard binnen de wettelijke kaders.
Eind vorig jaar ben ik gestart met de opleiding Casemanager Regie op Verzuim (CROV) en heb in mei 2019 de opleiding met succes afgerond.

Rene StapelbroekRene Stapelbroek
Mijn naam is René Stapelbroek en ben in mei 2018 begonnen bij Vitaal Verder als administratief medewerkster.
Na mijn studie Maatschappelijk Werk & Dienstverlening ben ik gaan werken bij het UWV als werkcoach. Door omstandigheden heb ik een ander pad moeten bewandelen en ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij Vitaal Verder als administratief medewerker, waar ik volledig op mijn plek zit. Ik ondersteun voornamelijk mijn collega’s van de arbodienstverlening bij hun dagelijkse werkzaamheden.

Max van der VaartMax van der Vaart
Mijn loopbaan richting arbo-diensverlening heeft zich ontwikkeld met de komst van de Wet Verbetering Poortwachter in 2002. Het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening op re-integratie 2e spoor bij mijn toenmalige werkgever Randstad HR Solutions heeft mij verder op het pad gebracht van Arbo en Verzuim. Als landelijk manager verzuim bij Randstad was ik samen met een team van casemanager en administratieve ondersteuners verantwoordelijk voor de terugkeer naar werk van arbeidsongeschikte flexmedewerkers. Vanuit een heldere visie op verzuim waarin de samenwerking tussen werkgever, werknemer en arbodienstverlener centraal staan hebben we goede resultaten geboekt. Ik ben ervan overtuigd dat werk mensen gelukkig maakt en dat gezonde organisaties beter presenteren. Vanuit mijn rol als manager Arbodienstverlening wil ik samen met mijn team, klanten op maat begeleiding en ondersteuning beiden die zij nodig hebben bij de duurzame inzetbaarheid van hun medewerkers.

Vraag informatie aan

Adres
Steenstraat 44
7571 BL Oldenzaal
telefoon 0541-571058
email: info@vitaalverder.nl

KvK
60031808 Zwolle

Klachtenformulier